Ulvenhout algemeen

Spek de kas van Oranjevereniging Ulvenhout bij Jumbo Ulvenhout

By maart 19, 2017februari 28th, 2022No Comments

Spek de kas van Oranjevereniging Ulvenhout bij Jumbo Ulvenhout

Zoals jullie vast weten, organiseert Jumbo Ulvenhout een actie waarmee een financiële bijdrage voor onze vereniging bij elkaar kan worden gespaard. De actie heet ‘Spek de kas van je club’ en Jumbo Ulvenhout stelt daarvoor een bedrag van € 10.000- beschikbaar.
Tijdens deze ‘Spek de kas van je Club’ actie ontvangen klanten voor elke € 10,- aan boodschappen een waardepunt. Deze waardepunt kunnen ze in de winkel doneren aan de vereniging van hun keuze.

Hoe meer waardepunten klanten doneren aan onze vereniging, hoe groter het totaalbedrag dat wij ontvangen. En daarmee kunnen wij onder andere weer een mooie Koningsdag 2017 organiseren.
Trommel dus zoveel mogelijk mensen op om hun boodschappen bij Jumbo Ulvenhout te doen en daarmee de kas van onze club te spekken!