Ouderenmiddag

Ouderenmiddag met Ad van Opstal

By januari 20, 2018februari 28th, 2022No Comments

ORANJEVERENIGING ULVENHOUT ORGANISEERT EEN GEZELLIGE MIDDAG VOOR OUDEREN UIT ULVENHOUT

Ieder jaar organiseert het bestuur van de Oranjevereniging Ulvenhout, eind januari, weer de jaarlijkse GRATIS feestmiddag voor de ULVENHOUTSTE ouderen.

Op vrijdagmiddag 26 januari 2018 is het weer zover. De middag begint om 13.30 uur in de Pekhoeve te Ulvenhout. Ook degenen, die geen lid zijn van de Bond van Ouderen, maar wel in Ulvenhout wonen, zijn hierbij van harte welkom.

Dankzij de jaarlijkse gulle giften van de Ulvenhoutse bevolking is het weer mogelijk deze middag gratis aan te bieden. De gratis toegangskaarten zijn voor ouderen uit Ulvenhout, verkrijgbaar bij: de receptie van Huize de Donk. En in de Pekhoeve bij de Bond voor Ouderen van maandag tot en met vrijdag tussen 13.00 en 17.00 uur.

De zaal gaat open om 13.15 uur!! Uiteraard staat de koffie of thee al voor u klaar met iets lekkers erbij.

Dit jaar hebben wij voor u gereserveerd: Ad van Opstal.

Ad heeft in het voorprogramma gestaan van Andre Hazes, One Two Trio, de Havenzangers en andere stemming makende artiesten, want ……Ad van Opstal is succes verzekert.

Tevens is Ad van Opstal de enige echte opvolger van Jantje Koopmans. Ad bezit namelijk de originele banden van Jantje Koopmans.
Inmiddels heeft Ad al diverse cd singles met succes op de markt gebracht, en begint hij langzamerhand wat meer landelijke bekendheid te krijgen.
Ad van Opstal is een echte sfeermaker.

Heeft u ook zin in een middag genieten, ontspannen, lekker meezingen en tussendoor ook nog gezellig wat bijkletsen, haal dan snel een gratis toegangsbewijs. Oranjevereniging Ulvenhout hoopt er samen met u weer een leuk feest van te maken en met z’n allen te genieten van deze middag. We zien u graag vrijdag 26 januari vanaf 13.15 uur in de Pekhoeve te Ulvenhout.