Koningsdag

Crazy 54: het Jeu-de-hele-boules tournooi

By april 27, 2021februari 28th, 2022No Comments

Klik hier voor de opdrachten: Jeu des Hele-boules

Ter ere van de verjaardag van onze Koning, hebben we een challenge voor alle Ulvenhouters bedacht. Deze staat in het teken van het getal “54”, de leeftijd van onze Koning. Doel is om met je gezin, met een team vrienden, buren of zelf zo snel mogelijk 54 punten te verdienen. Deze punten worden verdiend door het uitvoeren van ludieke opdrachten. De ene opdracht is wat moeilijker of heftiger dan de andere, vandaar dat ze in verschillende categorieën verdeeld zijn. Elke categorie heeft zijn eigen puntenwaarde. Zo zijn er opdrachten van 1 punt, maar voor de echte lefgozers ook opdrachten van 53 punten. Met een combinatie van opdrachten werk je dus naar de 54 punten als eindtotaal toe. Niet 55 of meer, of minder, maar exact 54 punten.

Ook bij het spelen van Jeu des Hele-Boules roepen we iedereen op om de RIVM Corona-maatregelen in acht te nemen. Ga dus niet massaal bij elkaar op bezoek! Als je als team speelt, kan elk teamlid zijn/haar deel van de opdrachten gewoon thuis doen.

Regel met je team een eigen online meeting en kies een teamcaptain. De teamcaptain staat via de WhatsApp in direct contact met de jury. Via de app stuur je het bewijs van de opdracht (filmpjes, foto’s) uiterlijk vóór 17.00 uur naar de jury.

De jury controleert of opdrachten goed zijn uitgevoerd en kent het juiste aantal punten aan jouw team toe. De teams die op de 1e, 2e en 3e plaats eindigen, winnen de beroemde Oranjevereniging slagroomtaarten, bekend van het Jeu des Boules toernooi. Uiteraard worden er meer prijzen uitgereikt, bijvoorbeeld voor de meest creatieve uitvoering van een opdracht. Meedoen is belangrijker dan winnen. We hopen met deze challenge dat deze Koningsdag toch als onvergetelijke editie de geschiedenis in kan gaan.

Meld je team aan via het speciale OVU-nummer