Koningsdag

1 minuut gratis winkelen

By april 18, 2019februari 28th, 2022No Comments

De jaarlijks terugkerende loterij, zal ook dit jaar niet ontbreken tijdens Koningsdag.

Hoe doet u hieraan mee?

Omdat wij deze feestelijke activiteiten niet zonder financiële steun kunnen organiseren, heeft u onlangs onze jaarlijkse acceptgiro’s ontvangen. Het is uiteraard ook mogelijk om rechtstreeks op rekeningnummer NL22RABO0116781548 ten name van Oranjevereniging Ulvenhout een bijdrage aan ons over te maken.

Uit deze donaties zullen wij 3 prijswinnaars trekken. De hoofdprijs is dit jaar 1 minuut gratis winkelen. Een hele mooie prijs vinden wij. De 2e en 3e prijs zullen cadeaubonnen zijn van twee plaatselijke winkeliers, ook altijd leuk om te winnen. Als u kans wil maken op één van deze mooie prijzen, zoek dan snel de acceptgiro op die u van ons heeft ontvangen en doe mee!

We hopen op uw gulle gave om onze activiteiten ook dit jaar weer mogelijk te maken

Bij voorbaat dank en graag tot ziens op 27 april.

Oranjevereniging Ulvenhout