Ouderenmiddag

GEZELLIGE MIDDAG VOOR ALLE OUDEREN IN ULVENHOUT ORANJEVERENIGING ULVENHOUT

By december 31, 2018februari 28th, 2022No Comments
Vrijdagmiddag 25 januari om 13.30 uur is het weer zover. Traditiegetrouw organiseert het bestuur van de Oranjevereniging Ulvenhout, rond de “echte” verjaardag van onze voormalige koningin, prinses Beatrix, weer de jaarlijkse feestmiddag in de Pekhoeve, speciaal voor de ULVENHOUTSE ouderen. U hoeft géén lid te zijn van de Bond van Ouderen, maar het is wel uitsluitend bedoeld voor inwoners uit Ulvenhout.
Dankzij de financiële bijdrage van de Ulvenhoutse inwoners is het gelukkig weer mogelijk deze middag gratis aan te bieden. De toegangskaarten zijn vanaf 8 januari verkrijgbaar bij: de receptie van Huize de Donk. En in de Pekhoeve bij de Bond voor Ouderen van maandag tot en met vrijdag tussen 13.00 en 17.00 uur.
De zaal gaat op 25 januari open om 13.15 uur!! Uiteraard staat de koffie of thee al voor u klaar met iets lekkers erbij.
Dit jaar hebben wij voor u gereserveerd: Beekse Smart
Smartlappenkoor Beekse Smart is opgericht in september 2002  en heeft 100 zingende leden en inmiddels een uitgebreid repertoire, bestaande uit smartlappen en levensliederen
Na de ontvangst met koffie of thee begint het optreden van Beekse Smart om 14.00 uur. In de pauze serveren wij zoals u van ons gewend bent een hapje en een drankje.
Zorg dat u snel de gratis toegangskaart gaat halen. Oranjevereniging Ulvenhout probeert er ook dit jaar weer een gezellige middag van te maken. Hij wordt een optreden dat tot de laatste minuut boeit. Genieten, ontspannen, lekker lachen en tussendoor ook nog gezellig wat bijkletsen, We zien u graag vrijdag 25 januari 2019 vanaf 13.15 uur in de Pekhoeve te Ulvenhout.
Tot dan, Oranjevereniging Ulvenhout