Ouderenmiddag

By januari 23, 2024No Comments

Vrijdagmiddag 26 januari om 13.30 uur is het weer zover. Traditiegetrouw organiseert het bestuur van de Oranjevereniging Ulvenhout, rond de “echte” verjaardag van onze voormalige koningin, prinses Beatrix, weer de jaarlijkse feestmiddag in de Pekhoeve. Speciaal voor ULVENHOUTSE ouderen. U hoeft géén lid te zijn van de Bond van Ouderen, maar de middag is wel uitsluitend bedoeld voor inwoners van Ulvenhout.

Gratis toegangskaarten

Dankzij de financiële bijdrage van de Ulvenhoutse inwoners is het gelukkig weer mogelijk deze middag gratis aan te bieden. Wel vinden wij het fijn om te weten hoeveel stoelen we klaar moeten zetten. Daarom heeft u een toegangskaart nodig. Deze gratis toegangskaarten zijn sinds 9 januari verkrijgbaar bij de receptie van Huize De Donk, of in de Pekhoeve bij de Bond voor Ouderen van maandag tot en met vrijdag tussen 13.00 en 17.00 uur.

Programma

De zaal gaat op 26 januari open om 13.15 uur! Uiteraard staat de koffie of thee al voor u klaar, met iets lekkers erbij. Na de ontvangst met koffie of thee begint de Bingomaster. Dit jaar hebben wij gekozen voor een muziekbingo. Deze Muzikale Bingo werkt niet met getallen, maar met liedjes; Nederlandstalige liedjes. Uiteraard zijn er ook nog leuke prijsjes te winnen.

In de pauze serveren wij zoals u van ons gewend bent een hapje en een drankje.

Komt u ook?

Zorg dat u snel de gratis toegangskaart gaat halen. Oranjevereniging Ulvenhout probeert er ook dit jaar weer een gezellige middag van te maken, met een optreden dat tot de laatste minuut boeit. Genieten, ontspannen, lekker meezingen en tussendoor ook nog gezellig wat bijkletsen.

We zien u graag vrijdag op 26 januari 2024 vanaf 13.15 uur in de Pekhoeve te Ulvenhout.

Tot dan!